3 D'OCTUBRE, VAGA I MOBILITZACIONS MASSIVES A PALAMÓS

En l'assemblea popular d'ahir dilluns a la Plaça dels Arbres de Palamós, els veïns i veïnes de Sant Joan-Palamós va prendre la iniciativa de tallar la variant aquest matí. L'acció ha estat la següent:

- Recorregut: a les 9:10h sortida des de l'Escola de la Vila, passant per la caserna de la Guàrdia Civil, continuant per l'Avinguda Catalunya, arribant a la C31

- S'ha tallat la C31 fins les 11:30h.

- Tornada passant pel Passeig de Palamós, arribant davant de l'ajuntament de Palamós a les 12:15h aproximadament on hem donat per acabada l'acció i on s'han concentrat més de 500 persones durant una bona estona amb crits d'"independència", "fora les forces d'ocupació", "els carrers seran sempre nostres", i el Cant dels Segadors.

Finalment s'ha convidat a tothom a les concentracions de La Bisbal i Girona a les 18h de la tarda.

Per la CUP Sant Joan-Palamós la vaga i aturades d'avui no només eren necessàries. Eren imprescindibles per poder garantir que es respectaran els resultats del referèndum tal i com es va comprometre el govern de la Generalitat. L'empoderament dels ciutadans decidint i participant en accions i concentracions reivindicatives és l'ànima i la força del nostre poble que vol ser sobirà i vol trencar amb un estat opressor.

Agraïm i aplaudim la solidaritat i compromís dels comerços, autònoms, funcionaris i petites empreses de diversos sectors que han contribuït fer possible que el dia d'avui hagi estat un èxit en la nostra vila.

L'acció ha estat ferma, decidida, massiva, plural i pacífica en tot moment. Seguirem mobilitzats.

Volem la declaració d'independència ja!

La vaga i aturades d'avui no només eren necessàries. Eren imprescindibles per poder garantir que es respectaran els resultats del referèndum tal i com es va comprometre el govern de la Generalitat