CONTINUEM EN CAMPANYA EN DEFENSA DEL PARATGE DE LA PIETAT PRESENTANT AL.LEGACIONS A LA IMPLANTACIÓ DEL NOU SECTOR INDUSTRIAL

LA CONSTRUCCIÓ D’UN NOU POLÍGON INDUSTRIAL ÉS UNA ABERRACIÓ VEIENT LA GRAN QUANTITAT D’ESPAIS INDUSTRIALS BUITS EN EL TERRITORI

Des de la CUP Sant Joan-Palamós hem presentat al·legacions a l’Avanç de la modificació núm. 12 del POUM de Palamós, consistent en la delimitació del Sector Industrial en el Paratge de la Pietat.

L’al·legació segueix en la línia del que la CUP està reclamant des del coneixement de la sentència del TSJC, per la qual exigim que no s’implanti cap nou polígon industrial al territori ja que la Costa Brava no necessita més agressions urbanístiques innecessàries.

La reducció de zona verda respecte el POUM vigent, el no compliment de les directrius del paisatge i mancances importants en el document ambiental estratègic són alguns dels punts que al·leguem en el document presentat.

Cal recordar també, la gran quantitat d’espai industrial buit a disposició dels empresaris locals en el nostre territori. Això fa que no hi hagi pèrdues de llocs de treball si no es construeix aquest nou polígon industrial que vol implantar ERC.

A més, la declaració com a espai no urbanitzable té un cost zero per l’Ajuntament palamosí. Això vol dir que la defensa del territori només depèn de la voluntat dels polítics actuals.

Joan Bohigas, regidor de la CUP Sant Joan-Palamós afirma que “és una llàstima que el 2018 encara continuem amb el model d’especulació i de negoci amb la terra d’èpoques passades. Així com la manca d’informació dels governants cap a la ciutadania del que es vol fer, ja que l’Alalde Lluís Puig, a dia d’avui, encara no ha informat a la població de la quantitat d’espais industrials disponibles en el nostre territori".

Continuem determinades amb la campanya en defensa del territori, lluitant contra les injustícies urbanístiques i especulatives, i denunciant les barbaritats que es realitzen encara actualment contra el territori i el paisatge.

Candidatura d'Unitat Popular de Sant Joan-Palamós

24 d'abril de 2018