L'eina, el butlletí d'informació municipal (Número 2, especial ensenyament)

Ja tenim l'eina! És el butlletí informatiu sobre temes locals de Sant Joan i Palamós que la CUP editem per a informar sobre aspectes polítics que ens afecten. Una via de comunicació, però també d’impuls per fer que cada cop més els ciutadans ens organitzem per fer nosaltres mateixos la política sense delegar-la. Perquè el nou país que volem tampoc l’hem de delegar a partits o llistes, el nou país l’hem de fer de forma activa, participant, fent, teixint complicitats, proposant... i volem fer-ho també des dels municipis.

N'estem fent el bustiatge i també el podeu consultar online. Aquest número 2 però ja tercer butlletí és un especial sobre ensenyament. Hi trobareu informació i dades que s'amaguen darrere el tancament de la línia de P3 de l'escola pública Vila-romà.

També en el Parlament, el diputat Benet Salellas va denunciar el cas de Palamós, on actualment hi ha més aules d'escoles privades-concertades que de públiques. Podeu veure el vídeo, a partir del minut 11.

Defensem la pública amb ungles i dents. Ens hi va el futur!

Tenim raons, motius i dades que posen en evidència les prioritats de la Generalitat. Retallant línies de l'escola pública no es construeix un país ni més just, ni més cohesionat ni més lliure