Notícies de Palamós

Aquestes eleccions hem treballat un programa electoral molt més sintèntic que el de les anteriors eleccions (legislatura 2019-2023), que tenia 130 pàgines. L'assemblea va acordar no posar tant de contingut en el programa, malgrat que mantenim de facto totes les idees que hem portat en altres campanyes electorals. Entre els mesos de gener i març es van celebrar unes assemblees temàtiques obertes a tothom per anar treballant diferents aspectes del programa electoral d'aquestes eleccions. D'aquell treball, es pot presentar aquest programa que s'enfoca sobre dotze àmbits.

La millor manera de conèixer les propostes polítiques de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà és participant de les assemblees obertes que celebrem setmanalment. Aquestes setmanes, però sortirem a traslladar el nostre programa al conjunt de la ciutadania. Aquests són els actes on ens podrem trobar:

Dissabte 13 (9h-12h): Parada informativa al mercat, davant de Correus.

Diumenge 14 (11h-14h): ACTE INICIAL davant el local de la Plaça Mossèn Gumersind. Presentació del programa electoral.

El proper dia 6 de desembre no tenim res a celebrar, però ens obliguen a fer festa. I per això farem, i ja serà la vuitena edició, la ja tradicional trobada festiva amb dinar popular al passeig del Mar.

L’assemblea local de la Candidatura d’Unitat Popular Palamós Vila-romà és qui gestiona les retribucions per representació política que es reben de l’Ajuntament. Un dels objectius és promoure l’empoderament del jovent, l’esperit crític i la impugnació de les injustícies a molts nivells diferents. Per això mateix, es convoca el “Premi de Recerca Unitat Popular” per a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat.

Aquest any no podrem celebrar les festes tal com ens agradaria, degut a la pandèmia que tot ho altera. No obstant, hi ha un aspecte de les festes nadalenques que no canvia, la tendència a un consumisme excessiu. La pressió social per donar i rebre regals ens obre les portes a malgastar i a comprar inconscientment.

Enguany estem plenament afectats per la pandèmia de la Covid-19 i a causa de la crisi generada hem vist alterades les nostres vides i la dels més joves, que han vist interromput el curs escolar. El calendari de matriculacions pel curs vinent també s’ha vist afectat.

Pàgines