AGENDA D'ACTES DE LA CAMPANYA ELECTORAL

Fem pública l'agenda d'actes i els diferents dies en què farem parades informatives al llarg d'aquesta campanya electoral que s'inicia el divendres 12 de maig fins el dia 26.

La millor manera de conèixer les propostes polítiques de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà és participant de les assemblees obertes que celebrem setmanalment. Aquestes setmanes, però sortirem a traslladar el nostre programa al conjunt de la ciutadania. Aquests són els actes on ens podrem trobar:

Dissabte 13 (9h-12h): Parada informativa al mercat, davant de Correus.

Diumenge 14 (11h-14h): ACTE INICIAL davant el local de la Plaça Mossèn Gumersind. Presentació del programa electoral.

Dilluns 15 (19h): Assemblea oberta a Plaça Catalunya i debat sobre l’estat del 15M i les lluites populars.

Dimecres 17 (18h-20h): Parada informativa a la Plaça Vila-romà del Tennis.

Dissabte 20 (19:30h): ACTE CENTRAL al Passeig del Mar amb Roser Huete, Ignasi Sabater (alcalde de Verges), Alexandre Weltz, Carles Riera (diputat al Parlament) i Joan Bohigas.

Diumenge 21 (11h-13h): Parada informativa al passeig de la Fosca.

Dimecres 24 (17h-19h): Parada informativa a la plaça dels Arbres.

Divendres 26 (21h-00h): ACTE FINAL a l’Arbreda. Finalització de la campanya electoral amb música i bon ambient.

Sou benvingudes!