EL NOSTRE PROGRAMA ELECTORAL

Consulta el programa electoral de les Municipals del 28 de maig de 2023.

Aquestes eleccions hem treballat un programa electoral molt més sintèntic que el de les anteriors eleccions (legislatura 2019-2023), que tenia 130 pàgines. L'assemblea va acordar no posar tant de contingut en el programa, malgrat que mantenim de facto totes les idees que hem portat en altres campanyes electorals. Entre els mesos de gener i març es van celebrar unes assemblees temàtiques obertes a tothom per anar treballant diferents aspectes del programa electoral d'aquestes eleccions. D'aquell treball, es pot presentar aquest programa que s'enfoca sobre dotze àmbits.

El primer el CODI ÈTIC, en el qual mostrem com treballem des de la Candidatura d'Unitat Popular.

A continuació la resta d'àmbits com poden ser: ECONOMIA, MOBILITAT, URBANISME, TERRITORI, CULTURA, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, COMUNITAT, DRETS SOCIALS, JOVENTUT i TURISME.

Per qualsevol dubte que pugui sorgir, estem oberts a parlar-ne o aclarir dubtes. Veniu a les parades informatives o als actes que celebrem i, si no podeu, també podeu contactar per correu electrònic a: [email protected]

Construïm Unitat Popular!

Gent que lluiti és el que cal!

És el nostre torn! És el torn del poble!!