BASES DEL CONCURS PER A ENTITATS I ASSOCIACIONS

BASES PER AL CONCURS DE LA CUP SANT JOAN-PALAMÓS: “RETORNEM ELS DINERS AL POBLE”

Primera. Objecte
Aquest concurs és una iniciativa de la CUP Sant Joan-Palamós que pretén tornar els ingressos provinents del ple municipal de gener de 2019 a la població, reconèixer i premiar la millor iniciativa social, solidària, cultural i de lluita del curs 2018-2020.

Segona - Procediment de concessió
El procediment per a la concessió dels diners objecte de regulació en aquestes bases és el procediment de concurrència pública i es regeix pels principis de publicitat, transparència, lliure concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, eficàcia i eficiència.

Tercera. Destinataris
Els destinataris d’aquests diners són les entitats, associacions, col·lectius i/o plataformes sense ànim de lucre que tinguin previst o hagin dut a terme projectes o iniciatives d’àmbit social i/o solidari, cultural i de lluita enfocats al territori del Baix Empordà el curs 2018-2020. Els destinataris han de tenir caràcter integrador i apartidista.
No es poden presentar en aquesta convocatòria associacions, entitats o col·lectius que no treballin des de la igualtat.
Totes i cadascuna dels col·lectius, associacions, entitats i plataformes han de respectar el dret de les persones i els animals.

Quarta. Sol·licituds
La documentació per prendre part a la convocatòria s’ha de presentar telemàticament enviant un correu electrònic a l’email de la CUP [email protected] entre el 23 de gener i fins el 28 de febrer de 2019.

Les entitats que presentin sol·licitud per participar a la convocatòria de les bases, hauran de presentar la següent documentació:
1. Nom de l'entitat, fotocòpia CIF, domicili social, nom persona de contacte, telèfon i e-mail

2. Descripció breu del projecte. (màxim 1 foli) 3. Breu història de l'entitat (màxim 1 foli)
4. Projecte (màxim 6 folis)
5. Pressupost del projecte (màxim un foli)

Un cop rebuda la sol·licitud de participació, la CUP Sant Joan-Palamós podrà sol·licitar a les entitats qualsevol tipus d’informació i/o documentació annexa per tal de poder avaluar el projecte de forma adient per a la seva resolució.
Cada entitat podrà presentar un únic projecte.

La presentació d'un projecte suposa l'acceptació de les bases.

Cinquena. Termini de presentació
Les sol·licituds s'hauran de presentar com a màxim el dia 28 de febrer de 2019.

Sisena. Dotació econòmica del premi
La dotació total d'aquest premi serà per col·laborar en el finançament i desenvolupament del projecte premiat segons el procés participatiu de la població de Sant Joan-Palamós.
Aquest premi té una dotació total de 523,02
.
La CUP es reserva el dret a decidir repartir el premi en dos projectes en cas d’empat, així com de deixar el premi desert.

Setena. Valoració dels projectes
Els projectes es valoraran en dues fases:
1. Un jurat format amb gent del poble de diferents àmbits: medi ambient, solidari, cultural, educatiu, protecció dels animals i col·lectius de dones.
El jurat decidirà tres projectes finalistes.

2. Els tres projectes escollits participaran en el procés participatiu de concessió (punt vuitè d'aquestes bases)

La valoració del jurat ha de tenir en compte els següents criteris:
- Que impulsin el suport social, el desenvolupament educacional, mediambiental, solidari i cultural.
- Que tinguin una trajectòria demostrable, pel que fa a les lluites i reivindicacions socials al territori.

Que rebin una menor ajuda econòmica d'altres àmbits.
Que tinguin un component d'innovació.

Vuitena. Procés participatiu de concessió
L'assemblea de la CUP Sant Joan-Palamós comprovarà la validesa de la documentació i el contingut del projecte. En cas de detectar-se mancances es requ
erirà als participants per tal que en facin les esmenes oportunes.

El jurat valorarà els projectes la segona quinzena de març.

Procés participatiu:
Els projectes es podran consultar a partir de l’1 d’abril de 2019 a la web palamos.cup.cat/documents i al facebook CUP Santjoan Palamós (@cupsantjoan.palamos)

Podran votar totes aquelles persones majors de 16 anys que resideixin a Sant Joan- Palamós.
La votació es realitzarà de manera presencial el dia 6 d’abril de 2019 a la carpa de la CUP situada a la rotonda de Correus de les 10h a les 13h.

L’acte públic de l'obertura de l'urna serà el mateix dia 6 d’abril a les 13h a la carpa on es farà el recompte de vots.
Es procedirà a notificar el premi a l’entitat/associació guanyad
ora el mateix dia.

page3image33012352

L’assemblea local de la CUP Sant Joan-Palamós fa una crida a totes les entitats i associacions del Baix Empordà a participar-hi