COMENÇA LA FASE FINAL DEL CONCURS “RETORNEM ELS DINERS AL POBLE”

El pròxim dissabte 6 d’Abril, de 10 a 13h a Correus, es celebrarà la votació popular per decidir la proposta guanyadora del concurs “Retornem els diners al poble” organitzat per la CUP Sant Joan-Palamós.

Els votants hauran d’escollir el guanyador d’entre els tres projectes finalistes que han sigut seleccionats per un jurat de persones de diversos àmbits implicades al teixit associatiu local, concretament: el Club Alpí Palamós, l’Associació d’Amics de les Illes Formigues, la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, Càritas i el Grup Feminista Palamós.

Els concursants són la Plataforma Salvem la Pineda d’en Gori amb un projecte per aturar la construcció d’apartaments a la zona de Cala s’Alguer, l’associació Pots amb el projecte “Activitats per la inclusió” i l’AMPA La Salle Palamós amb el projecte “Parlem de diversitat familiar”.

Amb aquest concurs, des de la CUP volem retornar al poble els més de 500€ que el nostre grup municipal va cobrar per assistir al ple del mes de Gener , que comptava amb un únic punt a l’ordre del dia. D’aquesta manera denunciem la despesa que suposen les elevades retribucions per assistència al ple, especialment en casos com aquest.

CUP SANT JOAN-PALAMÓS, A 3 d'abril de 2019

Aquest dissabte al matí, vine i vota per la proposta que més t'interessi