DENUNCIEM ATACS CONTRA L'EXPOSICIÓ FEMINISTA

Des de la CUP Sant Joan-Palamós denunciem l'atac que ha patit bona part de l'exposició de dones que, en motiu del 8 de març, hem fet en el municipi. Aquesta exposició es podia veure en diferents espais de la vila al llarg de tota la setmana ja que s'havien instal.lat onze cartelleres en diferents espais del municipi de Sant Joan i Palamós.

Però aquest matí, la majoria de cartelleres havia estat sabotejada ja que s'han arrencat les fotografies de les dones que s'hi exposaven. El feixisme actua, amb nocturnitt, contra accions que promouen el feminisme i contra tot allò que neix d'entitats i organitzacions independentistes.

Amb aquesta denúncia pública volem informar que prendrem mesures i denunciarem els fets per ser delictes d'odi i un atemptat a la llibertat d'expressió. També esperem que la denúncia serveixi per esclarir qui són els autors de l'atac i així, impedir que aquest tipus d'agressions no quedin impunes ni es tornin a repetir.

L'assemblea local estem valorant i estudiant noves accions que duran a terme perquè la lluita feminista no sigui silenciada ni amenaçada.
De fet, l'exposició es complementava amb un vídeo que circula per les xarxes socials i que es pot visualitzar en la web http://palamos.cup.cat

El feixisme no desapareix sinó se'l combat. #nopassaran