El jutjat tomba la decisió de l’Ajuntament de Palamós contrària a la CUP

La Candidatura d’Unitat Popular de Sant Joan- Palamós muntarà una paradeta de venda de llibres a Palamós la propera Diada de Sant Jordi, malgrat l’intent de l’Ajuntament de Palamós de prohibir-ho a través d’un decret de l’alcaldia.

1.- Amb la temptativa d’emular Fraga Iribarne en l’època en què era ministre i creia que tots els carrers eren seus, l’Ajuntament de Palamós ha fet el ridícul. De manera quasi instantània a la presentació per part de la CUP d’una demanda per violació de drets fonamentals, el jutjat contenciós administratiu núm.3 de Girona ha dictat una interlocutòria mitjançant la qual acorda la suspensió de l’executivitat del decret de l’alcaldia de l’Ajuntament de Palamós i ordena a l’Ajuntament que autoritzi el muntatge de l’esmentada paradeta de la CUP de Sant Joan-Palamós.

2.- I diem que ha fet el ridícul perquè, com recorda el mateix jutge en la interlocutòria, difícilment es pot pretendre prohibir una paradeta per trobar-nos en precampanya electoral de les eleccions europees quan (...) “ una formación que no concurre a las elecciones difícilmente puede captar sufragios (...) (Sic)

3.- Desconeixem la voluntat i les intencions que han portat a  l’ajuntament a prendre una decisió com aquesta, basant-se en una interpretació tan restrictiva de la llei, que resulta contrària a la mateixa. Volem recordar que no és la primera vegada que a la CUP Sant Joan-Palamós se li denega un acte sense fonament de dret i sota criteris més que qüestionables.

4.- Serem al carrer amb més força que mai gaudint de la Diada al costat de totes aquelles palamosines i palamosins que creuen que el bé més preuat de tots és la llibertat.

Sant Joan-Palamós, 17 d’abril de 2014