FINALITZA EL CONCURS "RETORNEM ELS DINERS AL POBLE" AMB ALTA PARTICIPACIÓ

La proposta guanyadora ha estat "Parlem de diversitat familiar", presentada per l'AMPA La Salle de Palamós.

El concurs organitzat amb els diners públics que es donen al regidor per assistència al ple ha arribat aquest dissabte a la fase final. Després d'haver demanat al ple deixar de pagar més de 4.500€ als regidors de l'oposició per assistir al ple, després d'haver renunciat a percebre els vora 500€ que pertoquen al regidor de la CUP per la convocatòria d'un ple sense cap punt a l'ordre del dia, l'assemblea va decidir organitzar un concurs dirigit a entitats amb caràcter integrador i enfocades al territori per tal de retornar al poble els diners públics corresponents al ple de gener.

Es van presentar tres propostes que un jurat plural, format per persones vinculades a cinc entitats de diferents àmbits, va seleccionar per a la fase final, en la qual el poble podia votar de 10h a 13h per escollir la proposta guanyadora. Les tres opcions eren: l’AMPA La Salle Palamós amb el projecte “Parlem de diversitat familiar”, la Plataforma Salvem la Pineda d’en Gori amb un projecte per aturar la construcció d’apartaments a la zona de Cala s’Alguer i l’associació Pots amb el projecte “Activitats per la inclusió”.

Al llarg de les tres hores de votacions van participar a la fase final del concurs 226 persones, dues terceres parts dones. Gràcies a una alta participació, que l'organització valora molt positivament, es va decidir l'opció guanyadora. El projecte "Parlem de diversitat familiar" de l'AMPA La Salle va guanyar el concurs amb 138 vots, els projectes de la Plataforma Salvem la Pineda d'en Gori i l'associació Pots van obtenir 30 i 58 vots respectivament.

Després del recompte es va comunicar el resultat als membres de l'AMPA La Salle, entitat guanyadora dels 500€. En aquell moment van fer saber que, veient les interessants propostes de les altres entitats que havien presentat projecte, decidien repartir els diners del premi amb la resta d'entitats.

La CUP Sant Joan-Palamós valora molt positivament el concurs organitzat. Davant la probable convocatòria de plens amb un ordre del dia prim, l'assemblea local ja contempla altres concursos en els quals es posi a disposició del poble els diners que es donen al regidor de la CUP per assistència al ple.

CUP Sant Joan-Palamós