LA CUP Sant Joan-Palamós dóna suport als dimecres grocs

La CUP Sant Joan-Palamós dóna suport a la comunitat educativa que, entre d'altres accions, es manifesta i concentra cada dimecres en contra la LOMCE i en contra de les retallades a Palamós i altres pobles del nostre territori.
La lluita de mestres, famílies, PAS i alumnes és la de tota la comunitat que conjuntament rebutgem frontalment la imposició d'una llei centralista (LOMCE), que ataca el model d'immersió lingüística, que fomenta la jerarquització dels centres i que pretén un major control per part de l'Estat espanyol tan del currículum com de l'acció docent i la gestió dels centres, entre d'altres.
D'altra banda, les contínues retallades a l'educació (del nostre govern autonòmic) afecten directament a la qualitat de l'ensenyament públic. Només amb la mobilització permanent i l'autoorganització popular podrem aturar aquestes polítiques que atempten contra el futur dels nostres fills i del nostre poble.
És per això que donem suport a les iniciatives de col.lectius com l'Empordà es mou, les AMPA's, assemblees d'estudiants, sindicats, assemblees de docents,... que s'estan duent a terme per aturar aquesta ofensiva, i animem a tothom a a participar d'aquestes iniciatives i accions reivindicatives.