L’Assemblea de la CUP Sant Joan-Palamós va celebrar un acte públic aquest dissabte per explicar la feina feta el primer any a l’ajuntament

L’acte va començar amb una xerrada sobre la situació actual de les ambulàncies. Com és sabut, la CUP s’ha mostrat molt crítica amb la nova contractació del servei de transport sanitari i n’ha denunciat irregularitats. A nivell local, ha presentat dues mocions al ple al respecte sent-ne aprovada una d’elles en les quals es planteja defensar un servei de qualitat tan en el trasport urgent com en l’ordinari.

Tot seguit, el regidor i un membre de l’assemblea van exposar la feina feta per la CUP al llarg d’aquest primer any. Un any a l’oposició, des de la qual s’ha mostrat molt activa i propositiva essent el grup municipal que més mocions ha presentat al ple (i amb diferència). Mocions que han generat crítiques sobre les formes de presentar-les malgrat que en tot moment respecta la normativa prevista en el Reglament Orgànic municipal. Segons el regidor de la CUP Joan Bohigas, “l’acció política de la CUP ha estat i serà de canvi respecte a l’antiga política: a través de propostes concretes i basades en estudis i experiències positives i vivint la política amb un peu a l’ajuntament i un altre al carrer”. Així és com l’esquerra independentista defineix el seu ideari polític i es marca les seves prioritats de futur, “fugint de pactes partidistes en despatxos a l’ombra”.

L’acte polític va acabar amb una sardinada popular i amb poesia musicada de la mà de Ditifet. En l’acte hi havia el diputat Benet Salellas, que va estar donant suport a la feina realitzada per l’assemblea de Sant Joan-Palamós.

La CUP va entrar al consistori amb un regidor en les passades eleccions municipals i, decidida a fer pública la seva feina feta al llarg del primer any, va fer un acte obert a tots els palamosins i palamosines el passat dissabte 2 d’abril a l’Arbreda.